Monday, April 25, 2011

bosan~~~

hmmm...



Grrrrr.... sangat bosan study nie kan~~~ waaa... bila nak hbs nie... nak keje best2, nak dapat duit banyak-banyak... nak beli ape-apa yang aku berkenan, nak gi melancong, nak buat ape yang aku suka tapi masih berpada-pada... apakah??? hahaha ape-ape jelah, haih... dah tepu otak aku nie... sape leh tolong aku hafal nota-nota nie sume? esok da nak start exam dah untuk aku, orang len dah ade yang start arini... waaa wiso tahap gaban hitam nie... huaaa... study-study~~~ bile kepala dah bengong pelik-pelik je aku buat, selama nie aku malas nak update belog aku nie, tibe-tibe lak rajin nak merapu kat sini, hahaha... x pew la yang penting ini adalah salah satu aktivity yang sihat juga kan, kawan-kawan... hehehe, ok la aku nak sambung studi balek eh... cau...

No comments:

Post a Comment